Wednesday 20 September 2017

Binary Alternativ Strategi Tester


Binär Alternativ Strategi Tester Binär-Alternativ-Strategi-Tester för Metatrader 4: Bygg binära alternativ strategier för backtest i Metatrader 4 Strategi-Tester Kör backtests av binära alternativ strategier under långa perioder på kort tid Förbättra binära alternativ strategier för att göra dem stabila att handla Kör framåtprov av binära alternativstrategier med din mäklare Kör test för vilken symbol som helst (t. ex. EURUSD, GBPUSD, EURJPY etc.) eller vilken tidsram som helst (t. ex. M1, M5, M15, M30, H1 etc.) Strategi-Tester av Metatrader 4 kan inte hantera Binära val. Därför kommer det här verktyget att placera virtuella order, räkna resultaten och skriva ut informationen på diagrammet så att du kan testa och förbättra din binära optionsstrategi. Koncept: Se skärmdump 1 för konceptet Binary-Options-Strategy-Tester. Kom ihåg: Backtesting med historiska data kommer aldrig att representera den verkliga framtiden, men det kan ge dig ett ungefärligt värde för att få din strategi stabilare. Kvaliteten på din backtest beror på dina historiska data. Därför rekommenderas det starkt att använda en uppsättning högkvalitetsdata Installationshämtning och köpa verktyget Binära alternativ-Strategi-Tester - en köpt version behövs. Varför en inköpt version av binär-alternativ-strategi-tester-verktyget behövs En strategi för binär-alternativ måste ringa en funktion av binär-alternativ-strategi-testeren (via binär-alternativ-strategi-bibliotek) för att placera virtuella affärer se skärmdump 1 koncept). När det gäller licensbegreppet MQL4 fungerar det bara om produkten har en arbetslicens. Därför måste du köpa produkten för att testa binära alternativstrategier eller exempelkoden kopplad i avsnittet Skapa en strategi. Bygg en strategi: Se Hur man bygger och testar en binär optionsstrategi med Strategy-Tester of Metatrader 4 för ett exempel på hur man bygger en strategi för binär-alternativ-strategi-tester och kör backtests samt framåtprov. 1. Öppna Metatrader 4 Strategy-Tester, välj Binary-Options-Strategy-Tester (mappmarknad), ställ in dina nödvändiga inmatningsparametrar och starta Strategy-Tester. 2. Dra indikatorn där din strategi lagras i diagrammet, ställ in dina nödvändiga inmatningsparametrar för strategin och se resultaten i diagrammet. 3. Förbättra din strategi och eller ändra inmatningsparametrarna för att köra backtest igen tills din strategi är stabil för handel. 4. Kör förewardtest genom att dra verktyget Binary-Options-Strategy-Tester och din strategiindikator på demo eller live-diagram på din mäklare. Förutom din indikator med din binära alternativstrategi kan du placera indikatorerna som används av din strategi med sina använda inställningar på diagrammet, för att se dem i realtid under testningen. Dessutom kan du spara alla indikatorer och deras inställningar genom att spara mallen i diagrammet och ladda dem på nästa testkörning. Om du vill spara eller ladda alla nödvändiga indikatorer med deras inställningar på en mall innan tester körs, använd pausknappen för MetaTrader 4 Strategy-Tester. Ingångsparametrar Se skärmdump 2 för ingångsparametrar. Ytterligare inmatningsparametrar för din strategi kommer att lagras i din strategiindikatorfil. Fråga: Inga pilar visas på diagrammet när jag drack min indikator med en arbetsstrategi på den. Vad hände Answere: Du måste aktivera Tillåt extern expertimport på den gemensamma fliken medan du drar din strategi i diagrammet (loggmeddelandet visar ett fel i det här fallet). Fråga: Inga pilar visas på diagrammet när jag drack min indikator med en arbetsstrategi på den med Tillåt extern expertimport aktiverat. Varför Answering: En strategi måste ringa en funktion av binär-alternativ-strategi-tester för att placera virtuella affärer. I samband med MQL4-licenskonceptet fungerar det bara om produkten har en arbetslicens. Därför måste du köpa produkten. Fråga: Inga pilar visas på diagrammet när jag har dragit min indikator med en arbetsstrategi på den och jag fick fel som kan inte ringa. eller kan inte ladda. i MetaTrader loggen 4. Vad kan jag göra Answere: Använd den senaste versionen (större v1.00) av BinaryOptionsStrategyLibrary. mqh. Kontrollera versionstaggen i kod för din BinaryOptionsStrategyLibrary. mqh och se changelog v1.01 av BinaryOptionsStrategyLibrary. Fråga: Jag ser inga resultat på Strategi-Tester flikar Resultat, Grafik, Rapport. Var kan jag se resultaten Answere: Strategy-Tester of Metatrader 4 kan inte hantera binära alternativ så att dessa flikar inte kan användas. Därför beräknar detta verktyg alla vinster och förluster och skriver resultaten ut på diagrammet. Ytterligare information Se Hur man bygger och testar en binär optionsstrategi med Strategy-Tester of Metatrader 4 för ett exempel på hur man bygger en strategi för binär-alternativ-strategi-tester och kör backtest samt framåtprov. Diverse Om du har idéer för förbättringar, var god kontakta mig. Trader Simulator Förklarade Låt mig börja med en fråga för att tänka på dig. Skulle du någonsin gå in i ett spel du bara lärt dig om och satsa alla dina hårt tjänade pengar på att vinna spelet jag inte tror det, kanske om du är en spelare. Resten av oss skulle välja att undvika onödig risk genom att lära sig alla insatserna i spelet innan vi satsar några pengar på det, rätt Varför skulle handel med binära alternativ eller något annat för den delen vara annorlunda än det exempel jag just nämnde Varför borde du riskera att förlora riktiga pengar när du lär dig hur man handlar? Jag inser att de allra flesta människor skulle vilja börja dra nytta omedelbart på grund av tanken på alla saker som de kan göra med pengarna. Handel ser trots allt ut som ett enkelt sätt att tjäna pengar. Om du har varit i spelet ett tag, vet du bortom en skugga om att detta inte är situationen. Jag menar på den av chansen att du har pengar att bränna och leka för att ha det, gå direkt men för de andra individerna finns det ett bättre sätt Välkommen till världen av Trading Simulators. Det är en standout bland de flesta, om inte det mest kraftfulla verktyget om du är en erfaren trader eller bara tänker på en karriär i handel. Dessa demo-handelssimulatorer accelererar den branta inlärningskurvan för att bli den sakkunniga näringsidkaren som alla tar på sig. Vad som är exakt Trading Simulatorer Trading Simulatorer är också kända som pappershandel eller virtuell handel. Det kan jämföras med ett gratis binärt alternativkonto, bara mycket bättre enligt min åsikt. De är mycket användbara för dig som näringsidkare, för att du kan öva handel utan stress, prova nya handelsstrategier, förbättra dina nuvarande strategier, lära dig att handla volatilitet, förfina din teknik och tillvägagångssätt, få erfarenhet, bli övertygad, gör allt misstag i världen och förvärva nya aspekter av marknaden utan kostnad. Det sägs regelbundet att 95 av alla handlare förlorar sitt handelskapital inom det första året. Vad gör en näringsidkare framgångsrik då I intervjuer betonar de bästa handlarna i historien alltid vikten av backtesting. Backtesting innebär att använda historiska prisdata på en viss marknad för att ta reda på hur bra en handelsstrategi skulle ha fungerat. Medan det inte finns någon garanti är chansen att en framgångsrik strategi i det förflutna kommer att generera vinst i framtiden. Trading Simulators låter dig väsentligt testa dina handelsstrategier och gör det möjligt för dig att ta demohandel under levande marknadsförhållanden. Hur kan jag tillämpa detta på min handel Det finns verkligen inget nytt alternativ för erfarenhet och skärmtid när det gäller handel med binära alternativ eller Forex marknaden. Handlare som har spenderat oändliga timmar om handel med en levande marknad kommer att ha utvecklat en känsla för marknaden som är nästan omöjlig att förklara. Dessa handlare kommer att kunna skilja mellan goda och dåliga handelsuppsättningar genom att helt enkelt erkänna liknande prisåtgärder som vad de tidigare sett. Skulle du ha denna typ av erfarenhet, kommer du att veta exakt vad jag pratar om. Försök att handla en levande marknad är helt annorlunda än att titta tillbaka på diagram eller backtesting en handelsstrategi. Backtesting en strategi gör det enkelt att se efter varandra vilka signaler som skulle ha fungerat och vilka inte utan stress. När du handlar i realtidsmarknader kan du inte se vad som kommer nästa, och du börjar undra om det är en giltig signal. Du kommer att överväga om du vill ta handeln eller ej. Det är här där osäkerhet börjar sätta in. Handel med riktiga pengar gör att näringsidkare är naturligt stressade eftersom du måste göra snabba handelsbeslut. Det enda sättet att bekämpa denna känsla av ångest är när du har tillräckligt med erfarenhet under ditt bälte. Trading Simulatorer är skapade för att hjälpa näringsidkare att utveckla denna typ av erfarenhet och förtroende genom att ta hand om historiska och levande marknadsförhållanden. Denna praxis kommer att hjälpa dem att göra handelsbeslut blir som andra natur för dem. Det här är en viktig pluspunkt eftersom det tränar dem att inte överväga handeln, men bara agera när de måste. Det här är just hur du borde handla, som en maskin utan känslor. Det är viktigt att vara i praktiken att handla dagligen, annars kommer du att förlora denna förmåga att agera utan rädsla. Det är ett perfekt ordspråk som talar till det här uttalandet Använd det eller förlora det Metatrader-indikator för Trading Simulator Som alltid erbjuder MetaBinaryOptions dig en gratis Metatrader-indikator för att hjälpa dig att tillämpa denna strategi. Denna indikator placerar automatiskt Trading Simulator på diagrammet. Se till att du lägger filen i mappen MQL4Indicators. Tillåt DLL-import i ToolsOptionsExpert Advisors innan du använder indikatorn. Figur 1 Binär alternativ handelssimulator för mt4 Så här använder du handelssimulatorn När du lägger till handelsimulatorn i ditt diagram får du möjlighet att välja hur mycket startkapital som ska vara. Du kan också välja vilka procentuella utbetalningar du ska få. Efter detta har du ett fönster uppe på din högra sida. Här kan du välja utgångstiden, den mängd du vill riskera och då när du får en handel kan du bara klicka på upp - eller ned-knappen. Denna mt4 indikator kommer att hålla reda på alla dina affärer hur många vinnare, förlorare och band du har. Den binära optionsimulatorn kommer också att beräkna din vinnande procentandel. När du tar ditt samtal eller lägger handel visas det i höger kolumn. Handeln visar dig ditt ingångspris, det aktuella marknadspriset, hur många sekunder kvar till utgången och vad utbetalningen kommer att vara efter utgången. Det andra användbara som Metatrader Simulator gör är det visar dig på diagrammet där du tog handeln och var den löpte ut. Figur 2 Simulatorn fungerar precis som ett binärt alternativs demokonto. Börja inte bli panik när du ser att affärerna försvinner på din högra sida. Detta görs bara för att skapa plats för nya affärer. Observera att efter stängning av simulatorn sparas alla handelsresultat i en csv-fil under Data FolderMQL4Files när du gör live trading eller under Data Folderesterfiles när du kör Strategistestaren. När du använder Trading Simulator kan du kombinera den med våra andra MBO MT4 indikatorer som Market Sessions eller News Calendar indikator. Den här funktionen är till stor hjälp eftersom de flesta tenderar att undvika att handla under pressmeddelanden och bara som att handla under specifika handelssessioner. Varje handlare bör överväga dessa fakta när de handlar binära alternativ. I bilden nedan (figur 3) kan du se att vi har lagt till indikatorn Nyheterkalender och Market Sessions med vår Trading Simulator. Figur 3 Simulatorn kan fungera tillsammans med andra indikatorer som nyhetskalender och indikatorer på marknads sessioner. Binär Options Trading Simulator kan också användas för att backtest olika handelsstrategier eller indikatorer genom att använda strategitestaren på din Metatrader 4. Vi har funnit att denna funktion är särskilt användbar för de handlare som inte kan träna under regelbundna öppettider. Med hjälp av strategitestaren kan du handla några veckors värde av data om några timmar. Möjligheten att handla även när marknaderna är nära, när som helst på dagen eller natten gör vår Trading Simulator ett mycket värdefullt och användbart verktyg. Figur 4 Den binära alternativmixern mt4 kan användas i backtest tillsammans med historisk nyhetsdata. Framgången beror på hårda fakta, och det är precis vad den här binära optionsimulatorn ger dig. Du kommer snabbt att ta reda på om din strategi är lönsam eller inte. Detta hjälper dig på två sätt. Nummer ett är att om din strategi skulle vara misslyckad kan du fortsätta och investera din tid i utvecklingen av en ny strategi. För det andra, om din metod ska vara lönsam kan du arbeta för att förbättra den och fortsätta att handla den så fort som möjligt. Jag måste erkänna att backtesting din strategi inte är lika verklig som att använda riktiga pengar, men det skapar en ganska realistisk syn på hur bra du kan göra med din strategi i framtiden. Jag tycker personligen att handelssimulatorer är det näst bästa lärarskapet där ute för någon näringsidkare. Nummer ett skulle uppenbarligen vara live handel men det kan bli ganska dyrt. Trading Simulator Sammanfattning Oavsett det faktum att du har tagit hundratals kurser och läst några böcker om handel, kanske du inte är så beredd som du tror att du kanske är. Att handla levande marknader är väldigt annorlunda än att bara diskutera det. Med vår Trading Simulator får du fördelen av äkta erfarenhet utan att ta någon av de finansiella riskerna. Nyckeln till att använda Trading Simulator till din fördel är att behandla det seriöst som om handeln var levande. När du är bekväm med att använda Trading Simulator kan det mycket väl vara dags att försöka din strategi med riktiga pengar. Handla någon marknad kräver precision och fokus, som endast kan utvecklas med praktik. Du bör förplikta dig till konsekvent övning och ge aldrig upp. Övning gör inte perfekt. Perfekt träning gör perfekt. Vince Lombardi Trading Simulator AnvändarbedömningarTack för ett fantastiskt verktyg Jag har nyligen försökt att göra lite backtest med det och när jag definierar mina egna regler som inte använder några tredjepartsindikatorer har det givit mig några korrekta resultat. Men när man använder indikatorer från tredje part ger det mig mycket högre ITM än vad det borde bero på typen av indikatorer från tredje part. De flesta tredjepartsindikatorer i min erfarenhet kommer inte att ge så många falska signaler när man tittar tillbaka på ett diagram än vad de gör när de använder dem på ett live-diagram. Jag vill påpeka att din testare fungerar som avsedd, men jag skulle vilja veta om du har någon aning om hur du testar noggrannheten hos en tredje parts indikator eller strategi exakt. För närvarande har jag använt testaren i Metatrader 4 med ditt verktyg för att simulera en levande marknad. Om du har tid vill jag ha din inmatning till om du tycker att detta är ett giltigt sätt eller om du har några andra rekommendationer. På en slutnote vill jag påpeka att jag är väldigt ny i världen av binära alternativ och handel överlag. Om jag har missförstått något, är du välkommen att peka ut det. Gilla detta till skillnad från David 21 feb 2015 För det mesta med någon testning kommer du att behöva testa den levande, verkligen ingen mängd backtestning kommer att ge dig mer exakt visning av resultaten jämfört med live-testning tyvärr. Huvudskälet till verktyget var mer bara för att ge en allmän uppfattning om några av de skapade strategierna kunde gå bra eller såg anständigt ut i en allmän backtest. Gilla detta i motsats till AxeFestis 21 feb 2015 För det mesta med någon testning kommer du att behöva testa den live, verkligen ingen mängd av testning kommer att ge dig mer exakt visning av resultaten jämfört med live testning tyvärr. Huvudskälet till verktyget var mer bara för att ge en allmän uppfattning om några av de skapade strategierna kunde gå bra eller såg anständigt ut i en allmän backtest. Tack för ditt svar. Ja, jag är överens om levande testning är verkligen det bästa och enda sättet att kontrollera om en strategi verkligen fungerar. Men när du testar en strategi som försöker finjustera kan parametrarna live testning ta en lång tid. Jag har använt ditt verktyg lite för att testa några av de enklare strategierna här på forumet och kan säga att det är ett bra verktyg för att snabbt testa idéer. Uppehället det goda arbetet och snälla dela om du någonsin bestämmer dig för att skapa något mer som det här. Gilla detta till skillnad från David 21 feb 2015 Tack för ditt svar. Ja, jag är överens om levande testning är verkligen det bästa och enda sättet att kontrollera om en strategi verkligen fungerar. Men när du testar en strategi som försöker finjustera kan parametrarna live testning ta en lång tid. Jag har använt ditt verktyg lite för att testa några av de enklare strategierna här på forumet och kan säga att det är ett bra verktyg för att snabbt testa idéer. Håll upp det goda arbetet och snälla dela om du någonsin bestämmer dig för att skapa något mer så här, det vet jag säkert. Det skulle troligtvis vara för Ninjatrader, men MT4 blir snabbt en sak för mig eftersom jag gillar NT7-plattformen så mycket mer. Gillar det här I motsats till pajazipi 07 mar 2015 Hej Finns det något jag kan för att hjälpa mig Jag försökte kasta indikatortester i mt4 men fungerar inte uubaio honom på MT4-plattformen i denna ordning öppna data mapp MQL4 indikatorer, jag kopierade det och här är bilder gyazo8d5. 300bf4ae8de402a Jag stängde av mt4 och återförlovad, men när jag försöker kasta indikatortestare till något par syns jag på den här terminalen: Kan någon berätta för mig var jag har fel Gillar det här, till skillnad från David 07 mar 2015 Hej Finns det något jag kan för att hjälpa mig jag försökte kasta indikatortester i mt4 men fungerar inte uubaio honom på MT4-plattformen i denna ordning öppna data mapp MQL4 indikatorer, jag kopierade det och här är bilderna gyazo8d5. 300bf4ae8de402a Jag stängde av mt4 och återförlovad, men när jag försöker kasta indikatortestare till några par visas på mig vid den här terminalen: kan någon berätta för mig var jag har fel Vilken version av metatrader har du gilla detta i motsats till vem vet 09 mar 2015 Jag försöker använda indikatortestaren men det är ganska nytt för mig så jag tycker att det är komplicerat. Först av indikatortestaren är gråtonad i mitt MT4-indikatoravsnitt och ingenting visas när jag försöker lägga till det i mina diagram. Behöver jag skriva in några villkor i koden först för att den ska visas på diagrammet För det andra om jag vill testa en anpassad indikator som har signaler som visas med pilar på diagrammet, hur sätter du denna information i koden för att köra testet jag skulle som testet att komma in på det nästa ljusets öppning för 2 ljus bara signalen visas i slutet av det nuvarande ljuset. Så hur skulle jag skriva reglerna för att ringa eller ringa när en pilsignal visas Eller behöver jag istället komma in i de villkor som skulle få pilsignalen att visas på grund av att ett visst villkor är uppfyllt på en indikator Som Detta Till skillnad från jestlluka 02 Apr 2015

No comments:

Post a Comment