Friday 13 October 2017

4xp Forex Opinioni


4XP Review 4XP (även känd som Forex Place) är ett Forex Mäklare som drivs av Mika Holdings Inc. ett bolag som ligger i Brittiska Jungfruöarna. Även en kortfattad blick kommer att indikera att 4XP är en av de mest varierande Forexmäklare på webben. Med standard Forex trading plattformar (aka marknadsförare), ECN trading kapacitet och sin egen binära optionsplattform, verkar denna mäklare ha något för alla. Traders oroade för säkerheten i sina medel kan vara säkra på att 4XP sätter in sina pengar på Commberzbank i Frankfurt, och det finns support 24 timmar om dygnet från söndag till fredag, om några problem uppstår. 4XP granskar alla sina tjänster på ett tydligt och omfattande sätt på deras hemsida, vilket ger varje handlare en bra uppfattning om vad man kan förvänta sig före den första insättningen. För nya handlare erbjuder denna mäklare också ett användbart Forex-utbildningscenter som täcker de flesta grunderna du behöver för att komma igång. Upprättad i: 2007 Språk. Engelska, Arabiska, Turkiska, Franska, Spanska, Italienska, Ryska, Tyska, Japanska, Portugisiska, Indiska Valutapar erbjuds. 50 ECN-handel. Ja Binära alternativ. Ja Minsta insättning: 100 Maximal hävstång: 1: 300 Minsta antal storlekar: 1000 Demo konto: Ja Beginnerrsquos handelsplattform: Nej Platform: Endast nedladdningsbar (MT4 och MT5) Handelsrum. Ja Mobilhandel: Ja Chat support: Ja Välkomstbonus. Ja Editorrsquos noteringar: Inlåning till 4XP kan göras via kreditkort, banköverföring, MoneyBookers eller Liberty Reserve. Uttag kan ske via samma kanaler. Registreringsprocessen var både enkel och snabb, så att näringsidkare kan börja handla nästan omedelbart. Ett användbart Forex-resurscenter med en ekonomisk kalkylator, daglig marknadsanalys och en samling av Forex trading-videor hjälper nya handlare att börja på rätt fot. Den svåraste delen av att använda 4XP var att deras chattstöd ofta inte var tillgängligt, men med lokal telefonstöd i 9 olika länder var hjälpen aldrig för långt borta. Sammantaget var vår erfarenhet under denna 4XP-granskning positiv och vi hittade inga bevis på en 4XP bluff. Istället hittade vi en mäklare som arbetar hårt för att möta de globala handlararnas behov och gör det med uppseendeväckande effektivitet. Snabbinformation Fördelar Över 50 valutapar ECN-handelsalternativ Alternativ för binära optioner tillgängliga Tillgång till handelrum Ansvarsbegränsning All information tillhandahållen av Forex Brokers Recensioner är endast avsett för informationsändamål. Forexmäklare byter sina produkter och tjänster regelbundet, ibland utan föregående meddelande. Besök varje mäklare för mer information. Online Forex trading innebär hög risk och är inte lämplig för alla investerare. Tänk på dina investeringsmål och upplev noga innan handel. Denna webbplats kan kompenseras av företag som nämns i annonser, kampanjer eller andra anmärkningar. Genom att använda Forex Brokers Records hemsida accepterar du att inte hålla ägare eller någon av deras partner ansvariga för beslut som är baserade på information som finns någonstans på den här webbplatsen. Newsletter4XP (Forex Place) Recension 4XP SCAM BEKRÄFTELSE 2013-10-14: Det finns nu 7 Skyldiga Utvärderingar i FPA Trader39s Court. 4XP svarar inte på FPA om dessa problem. Det verkar som om 4XP inte längre hanterar klientuttag. På grund av detta har FPA inget annat val än att förklara 4XP för att vara en SCAM. 4XP är svartlistad av FPA. Vi varnar näringsidkare för att inte öppna konton där. Om du har ett konto där, uppmanar vi dig att försöka dra tillbaka alla dina pengar omedelbart. Om du inte kan få tillgång till dina pengar rekommenderar vi att du kontaktar din bank och polis för förslag. 4XP SCAM BEKRÄFTELSE OBS: 2013-08-02: Åtta falska 5-stjärniga recensioner kvar på mindre än en timme. FÖRSIKTIGHET: FPA har sett en rapport om 4XP betalande uttag med hjälp av avbetalningar istället för allt på en gång. FPA är mycket bekymrad över detta. ANMÄRKNING: 2013-10-11: FMRRC har återkallat licensen för 4XP på grund av dålig tillhandahållande av mäklartjänster och felaktigt utförande av sina skyldigheter. KLICKA HÄR för att verifiera. APRIL 2014 Uppdateringar: 4XP vann 2013 års Forex Broker Scam of the Year Award. 4XP-webbplatsen är nere. Bra riddans till en prisbelönt scam. Jag öppnade ett handelskonto för mer än ett år sedan i 4xp, jag gjorde insättning 45.000usd, och när jag vill ha pengarna tillbaka vill de inte skicka tillbaka det till mig. Jag gjorde insättningen via mitt kreditkort (det är viktigt). När jag frågar pengarna tillbaka 4XP sa att de bankkonton frysades på grund av FSCL (ny zealandska myndighet), men det var en lögn. De ljuger för mig, de finner subterfuges, och vill inte ge tillbaka mina pengar. Jag går till polisen, men de kan inte göra någonting, jag går till min vän, han är en förespråkare, men han kan inte göra någonting. Än jag kallar annan min vän, hur gör off-shore companys över hela världen, och han sa, jag måste försöka ladda tillbaka metoden via min bank, för att det kanske kommer att fungera. Återbetalningsförfarandet är väldigt enkelt, om du betalar via kreditkort men du får inte varan eller tjänsten kan din bank hjälpa till att få tillbaka pengarna. Min synvinkel var väldigt enkel. I min synvinkel ingår tjänsten - Deposition - mt4 plattform med - handel - uttag när jag vill Så det här är tjänsterna, men 4xp ger inte allt eftersom de inte vill skicka tillbaka pengarna, så jag får inte alla tjänster. I 4xps villkor kan vi läsa det, Om vi ​​vill skicka tillbaka pengarna max upp till 10 arbetsdagar. Avgiften för återbetalning fungerar endast om kunden gjort insättningen via kreditkort. Det är viktigt om han gjorde det via banktråd, de kan inte hjälpa. 1.) Klienten måste gå till banken och starta avgiften tillbaka. Heshe måste fylla ett papper och måste bevisa insättningen (med bankkontot självklart). 2.) Banken kommer att ringa kunden och de säger vad som behövs. 3.) Skriv ett mail till 4xp, att de skickade pengarna tillbaka (de brukar inte göra det) - måste vänta 10 dagar (på grund av villkoren). 4.) Nästa steg är det, som kunden säger till banken, att 4xp inte ger pengarna tillbaka. 5.) Nästa steg så samlar klienten alla bevis (konto bilder, mail och så an) vad banken vill se. 6.) Banken hittar 4xps banken, och än kundbanken frågar pengarna från 4xps banken. (det är 45 arbetsdagar). 7.) Om 4xps banken kan ge tillbaka den är OK, om inte, frågar banken igen (45 dagar mer). 8.) Om 4xps banken inte vill ge tillbaka den, går kundens bank till VISA eller MASTERCARD och visumet eller mastercardet ger pengarna tillbaka. I mitt fall ger 4xps-banken pengarna tillbaka, så min process var bara 50 arbetsdagar. Jag hoppas jag kan hjälpa vissa människor att få tillbaka pengarna. Hälsningar Lajos från Ungern Till förmån för alla kunder på 4XP-Forex Place --- Vi har mycket viktig information om Delhi-Okhla ligger Branch of 4XP-Forex Place och deras landschef Rohit Gandhi (Main Scammer). Du kan använda denna information till sluta Rohit Gandhi att rinna ut ur Indien för att återställa fond från honom Eftersom hans partnerskap med 4XP på Procent Basis of Deposited Fund från Indian Clients och Rohit Gandhi håller Maximum Part of Deposited Fund från Indian Clients. Han betalar bara enbart försumbar mängd till 4XP-Forex Place för att använda sina Terminal Services. Vi har följande information som du kan använda när du vill återställa fond från ROHIT GANDHI (Main Scammer) 1plete Adress till Delhi-Okhla Belägen Branch of 4XP-Forex Place 2plete Hemadress och personliga mobilnummer 9xxxxxxx86 av Rohit Gandhi (Country Head) 3.All fasta nummer i Delhi-Okhla ligger Branch av 4XP-Forex Place 4plete Samtal inspelningar av alla gamla och nya fasta nummer sedan 2009 fram till nu av Delhi 4XP Branch 5plete Ring inspelningar av alla gamla och nya mobilnummer sedan 2009 tills hittills ROHIT GANDHI 6.Inner Videoinspelningar av Delhi 4XP Branch som spelas in regelbundet av deras anställda 7. Name, Fullständig adress och kontaktnummer av nära släktingar till ROHIT GANDHI 8.Name, fullständig adress och kontaktnummer för alla gamla och nya Anställda av Delhi-Okhla ligger gren av 4XP-Forex Place och så många andra mer mycket viktig information vi kan ge dig om du verkligen vill återställa din fullständiga fond (DepositProfitLoss) från 4XP. Det finns inga avgifter för ovan nämnda information som vi bara vill att all viktig information kommer att delas endast till de äkta indiska offeren till 4XP-Forex Place så därför måste du skicka alla erforderliga uppgifter till oss via Mail. Obligatoriska detaljer-Ditt kontaktnummer, Ac Nummer av din Trading Ac i 4XP, TradingInvestor lösenord för din 4XP Trading Ac, Balans, Equity och din fullständiga adress så att vi kan verifiera att du skickade korrekta detaljer till oss som ett äkta indiskt offer för 4XP så Vi kan skicka dig alla ovan nämnda Viktiga Information direkt. Vi vet att ROHIT GANDHI nu skapar sitt eget annat företag från olika namn för att göra samma bluff igen. Tack, väl önskar av äkta indiska offer för 4XP-Forex Place Insider4XP E-mail-insider4xprediffmail 4XP 4XP 4XP. . .4XP. . 4XP, 9xxxxxxx86 3. 4XP. 4XP 2009. . 4XP () 2009. . 4XP. (). 4XP. . 4XP. 4XP. 4XP MT4,,. 4XP 4XP Insider4XP Maila oss: insider4xprediffmail Jag kan bevisa att 4XP är skyldig. Jag försökte att kontakta upprepade gånger 4XP och vid en viss tid svarade en viss James Denton från ett callcenter som stödde 4XP (han sa) mig via telefon och via e-post och sa att 4XP-plattformar fortfarande körs, men på grund av juridiska problem med BVI Financial Services Commission har deras banker stoppat insättningar och uttag. 4XP arbetar för att lösa problemet. Han skickade mig också ett par bilagor, en av dem unsigned, den andra som undertecknades av en ingen, i den meningen är det inte ett namn och en titel på den person som har skrivit brevet. Vidare svarade BVI Financial Services Commission att kommissionen gav upphov till en upphörande och avhängig order till Forex Place den 4 juni 2013 som krävde det. upphöra och avstå omedelbart från dagen för detta tillkännagivande från att utföra all investeringsverksamhet inom och inom territoriet och att ge kommissionen bevis för att den har upphört med all sådan investeringsverksamhet. 2013-11-12 1Star maj-juni-tidsramen Jag gjorde banköverföring till TBC Bank - Georgien till förmån för 4XP-mäklarekonton från CARIPARMA - Italien och från OEC-USA. Trots 4XP-plattformen verkar fortfarande köra, inser jag nu att 4XP själv står inför juridiska problem. Jag har också försökt att kontakta 4XP kundtjänst för detta och andra tekniska problem, men i flera veckor svarade ingen på mina önskemål. Jag frågade också TBC, skickat mail. Ingen svarade mig. Till sist i veckan hade jag en viss James Denton från ett callcenter (caceso) som stödde 4XP (sa han) i telefon och via post. Han skickade mig också ett par bokstäver förmodligen från 4XP och förklarade att eftersom deras licenser återkallades av BVI Financial Services Commission, har alla sina banker blockerat eventuella insättningar och uttag till 4XP. När det gäller min oro och önskan att dra tillbaka, svarade han att uttag blockeras, plattformen körs fortfarande och 4XP arbetar för att lösa problemet med BVI Financial Services Commission. Brev finns tillgängliga tråden som jag har öppnat i Scam Alerts Folder. Som du kan se där är en unsigned och den andra är signerad av en ingen. Be om namn och position för personen i 4XP som undertecknade brevet, svaret var jag inte vet. Jag har infört åtgärder med BVI italienska motsvarande konsulära BVI Financial Services Commission econsumer. gov Nu skulle jag vara glad att höra från någon som skulle kunna hjälpa till i denna fråga. Jag ber om din kompetens om jag inte fortsätter med rätt juridiska procedur att följa. 2013-10-25 Ingen betyg Hej, jag vill också bandet mot 4XP. Hej, jag har nyligen överfört Fonder till 4XP via TBC Bank. Nu när 4XP har fallit i juridiska problem säger TBC att jag inte kan ta tillbaka mina pengar. Vad ska jag göra Jag har börjat handla från augusti 2013 och handla bara 2 gånger till november 2013. Jag har 100 bonuskonton. jag hade deponerat 5000 USD och jag vill stänga mitt konto. Guy call James sa att jag inte kan stänga n jag kan inte få mina pengar tillbaka. Kan någon hjälpa. beklagligt men det har hänt faktiskt på Forex Place-återkallningsbegäran 4xp pengar från mitt konto 3057706 på 10232013 och jag har inga svar jag har redan skickat e-postmeddelanden som begär 4xp någon info på min begäran och ingen svarar, inte ens min kontochef Celso Goldi mig några tillfredsställelse, finns det något du kan göra för det här fallet kan någon hjälpa Få widgetskod Forex Recensioner och betyg Forex Performance Tests Forex Traders Domstolen Forex Trading Utbildning och Community Forums Forex Kalender och verktyg kopiera Copyright ForexPeaceArmy. Alla rättigheter förbehållna. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA och FPA Shield Logo är alla varumärken som tillhör Forex Peace Army. Alla rättigheter förbehållna sig enligt amerikansk och internationell rätt.4XP Översikt 4XP, som har 7 globala kontor och är inriktat på att tillhandahålla toppkundstjänst för alla sina kunder, har nyligen vunnit priset för World Finances bästa handelsplattform 2011. Kunder på 4XP kan välja mellan MT4, MT5, meta-web och mobila handelsplattformar, så att kunderna kan välja olika alternativ som passar deras behov. Förutom handel förex kan kunderna även handla DAX, NAGS och Metals med 4XP. Mest populära funktioner hos 4XP 4XP-klienter hittar möjligheten att handla inte bara Forex, utan även DAX, NAGS och metaller på samma plattform något som sätter 4XP från varandra. Dessutom hjälper deras prisbelönta flerspråkiga kundtjänster verkligen 4XP ut i Forex-världen. 4XP Spreads Beroende på insättningsstorleken är spridningarna fixade till 1-2 pips på de stora. 4XP-utbildning och resurser 4XP-resurscentret är utformat för att undervisa nya handlare insatser och utbyte av valutahandel. För dem som vill ha en mest interaktiv Forex-utbildning, är 4XP också värd för levande webinars. Dessutom skickar de en daglig marknadsanalys direkt till kunder via e-post för att hålla dem överst på forexmarknaden. All Forex Brokers4XP Review Se vad våra användare säger om 4XP Review ForexFraud rekommenderar att du fortsätter med försiktighet om du väljer 4XP som din mäklare. Följande är från FMRRC Administration: Vi skulle vilja informera dig om att på grund av de åtgärder som strider mot stadgan och Centers regler och förordningar samt de som orsakar skador på FMRRC beslutade FMRRC: s standardisering och certifiering att återkalla Certifikat om överensstämmelse från Forex Place Ltd mäklarfirma. 11.10.2013 Forex Place Ltd avyttrades av FMRRC-certifikatet på grund av dålig tillhandahållande av mäkleri och felaktigt utförande av sina skyldigheter. Beslutet fattades av den högsta ledningsorganet hos den reglerande organisationen FMRRC: s styrelse. 4xp är en valutahandel som är registrerad i Brittiska Jungfruöarna. Företaget, som grundades av en grupp av näringsidkare med en diversifierad portfölj av investeringar och erfarenheter enligt bildande på mäklars webbplats, accepterar inte amerikanska kunder. 4xp touts standard spreads, ett mycket konkurrenskraftigt och aggressivt säljteam och en flerspråkig, högkvalificerad kundsupportpersonal. Grundläggande daglig marknadsanalys av Trade Central, kalendrar, ovanpå en onlineexportguide med åtta avsnitt, som i detalj beskriver de olika aspekterna av analys och handel, sammanfattar den pedagogiska förmögenheten på denna mäklarewebbplats. Spridningar och hävstång De genomsnittliga spridningarna på EURUSD fluktuerar cirka 3 pips vid ordinarie marknadstimme. Maximal hävstång, å andra sidan, är så hög som den blir, fixerad till 300: 1. MetaTrader 4, Beta-versionen av MetaTrader 5, MetaWeb, ovanpå företagets egna programpaket som innehåller 4XP-alternativ, 4XP AutoTrading, 4XPHONE och en mobilplattform för iPhone utgör den överflöd som 4xp erbjuder sina kunder. Stora och mindre valutapar, olja och gas, index samt lager av stora offentliga företag kan handlas och optionshandel på vissa av dessa tillgångar är också tillgänglig. Inlåning och uttag 4xp säger att insättningar och uttag är lätta, och mer information kan erhållas på företagets hemsida. Visa, DinersClub, MasterCard, Payoneer och andra stora kreditkort är välkomna, tillsammans med NeTeller, Moneybooker, Liberty Reserve och WebMoney inlåning. Bankledningar underlättas också. Enligt lagen måste identitetshandlingar faxas till mäklaren innan handel börjar och insättningar kan göras. Liknande dokumentation är nödvändig när kunden gör en begäran om återkallelse. Det ursprungliga insättningsbehovet är 100. Med det här beloppet kan du göra en handel med 100: 1 hävstångseffekt med ett minimum av 10000. Kundsupport Kundtjänst är avgörande för 4XP och de visar detta genom att tillhandahålla flera språklig support tillgänglig 24 timmar om dygnet, sex dagar i veckan. Slutsats På grund av att FMRRC-certifieringen avlägsnats rekommenderar vi att du går försiktigt om du väljer 4XP som din mäklare. Kommentarer till 4XP-granskningen

No comments:

Post a Comment